22. 12. 2011

OUAT 01x05 - That Still Small Voice

Volný večer, který jsem vyplnila trojnásobnou dávkou OUATu... :)
Zpětně z nich byl tenhle první (čili pátý) nejslabší, ale ani to neznamená, že byl špatný. Jen je mi postava Jiminy Cricketa pořád lehce záhadná a ani Wikipedie mi příliš nepomohla - zrovna Pinocchio a jeho příběh, kam Jiminy podle všeho patří, mě zatím úspěšně míjel a nemíním to napravovat. Každopádně osud člověka, který je nucen žít život, který nechce a kterému se nakonec úspěšně vzepře, je záležitost zajímavá. V obou rovinách - v té pohádkové je dotažen až do "cricketího" konce, v reálném světě zase působí svou malou vzpourou velmi statečně a skutečně...
(Jen by mě zajímalo, proč všechny ty pohádkové víly musí vypadat jak laciné štětky :D :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat