4. 6. 2012

OUAT 01x18 - The Stable Boy

Ano, ještě pořád dokoukávám OUAT. Ale blížím se... :)
Jak se tak sezóna blíží k závěru, zdají se mi díly čím dál lepší. Třeba tenhle považuju za jeden z nejpovedenějších (byť si to samý říkám několikátý díl :D). A rozhodně na tom má největší zásluhy poodhalení Regiiny minulosti. Doteď byla tak trapně a přímočaře zlá (byť v reálném světě v tom uměla luxusně chodit a skvěle to skrývat za pseudodobro), až to bylo trochu únavné, koukat vpodstatě na totéž její chování znovu a znovu. Ale teď dostala konečně pozadí, dostala motivaci být zlou. S tím, jak se k ní chovala její matka, by tomu zřejmě podlehl málokdo. Navíc nešťastná láska (ano, stable boy) a zrada (byť z její strany lemovaná dobrými úmysly) od malé Snow. Takto se zrodila Zlá královna.
Prolínající se příběh v naší realitě byl o poznání míň záživný, ale i tam se objevily zajímavé momenty. Kupříkladu role i motivace pana Golda jsou mi opravdu záhadou. Každopádně ale libovolná scéna s ním je lahůdka - jsem zvědavá, co se z něj kdy vyklube. Momentálně mě nejvíc zajímá, kde se ve Storybrooku vzala zase zpátky Kathryn - že by to byl jeden z Goldem slibovaných "magic momentů"?
Mimochodem, ač malá Snow občas na můj vkus až přehrávala, tak vybrána byla dokonale, opravdu jsem v ní byla schopná tu budoucí Mary Margaret vidět.
A ještě jedno mimochodem: Škoda té trapné zápletky s vázou (štěnicí), to si mohli odpustit.

Žádné komentáře:

Okomentovat