6. 6. 2012

OUAT 01x20 - The Stranger

Tak nevím, po předchozích několika docela dost povedených dílech mi tenhle přišel slabší... Pravda, podstatný vliv na to může mít fakt, že Pinokio nikdy nepatřil mezi mé oblíbené příběhy, dokonce mám obavu, že jsem ho celý jako takový snad ani nikdy nečetla/neviděla, že je mi známa jen postava jako taková. Tím pádem mě mohlo dost minout celé parafrázování příběhu, uznávám...
Ale i tak, trvat na tom, že se zachrání Pinokio místo matky (otce nebo v podstatě kohokoliv jinýho) čerstvě narozené Emmy - budoucí spasitelky, mi přijde až ostudné, to bych Geppettovi pěkně vytmavila. Dost se divím, že ho víla nepráskla. Z dalšího vývoje v reálném světě je zjevné, že vložit tíhu péče (opatrování / pomoci) o kojence osmiletému klukovi, nebyl úplně dobrej nápad. A opuštěná Emma se pak chudák musela prorvat životem sama. A teď, po tolika letech ji ještě nutí uvěřit něčemu, čemu sama uvěřit nechce (ano, další Pinokiův / Augustův fail). A zdrhá. I s Henrym. Kdo by se jí divil?

P.S. Fakt tam do Pinokia patří vor a velryba a všechno?? :-o
P.S.2: Taky vás tak prudil ten Pinokiovej dětskej herec? Na Henryho hraní/nehraní už jsem si asi zvykla, ale tenhle mi fakt nesedl... O:-)

1 komentář: