23. 9. 2011

GLEE 03x01 - The purple piano project

Předem jsem znala songy - dva mě totálně nadchly, dva ušly a ten poslední se mi nepodařilo oposlouchat do stavu, že by se mi líbil. Potud ale (před)start vcelku příjemný. Tak ani nevím, proč to tak neslavně skončilo. Nejspíš v tom je můj obvyklý Glee-problém - prostě furt nevím, jak to mám brát. Na to, aby se to dalo brát jako parodie, to je málo praštěný/legrační. Na to, aby to člověk bral vážně, je to neuvěřitelně naivní, vykonstruovaný a vypadá to jako hříčka šílených scénáristů. Tak si u některých scén říkám, že to snad ani nemůžou myslet vážně. Zdrsnělá Quinn, která počítám za pár dílů zase "zmoudří" a přidá se. Blaine s nezměrnou radostí opouští luxusní školu s prominentním postavením a přestupuje na horkou půdu, kde létají vzduchem ledové tříště. Atd. Prostě to nežeru. Ale na druhou stranu moc dobře vím, že ty písničky už si ale broukat nepřestanu, songy (a i hudební čísla) prostě Ryan dělat umí... Good for him. ;)

Plusy: Lindsay + celá NYADA, Sugar minizápletka, závěrečný "spojující" fialový song
Mínusy: Wicked witch fakt ne e (ačkoliv ten song + číslo je tak děsně úchylnej, až je pozoruhodnej :D), provedení Blainova songu včetně ohozu (nějak mi to nesedlo, song je jinak úžasnej), Finnovy pokřivené úsměvy (čeho je moc, toho je příliš)

Žádné komentáře:

Okomentovat