3. 9. 2011

The Glee Project 01x10 - Glee-ality

A už jdeme do finále a za všechno vááážně dííík... :P
No, pochopitelně jsem neodolala a hned v pondělí po premiéře jsem na wiki hledala, jak že to všechno dopadlo. Moudrá jsem z toho moc nebyla, žádný jednoznačně opěvovaný vítěz tam nebyl, ale i tak, lepší než temná nejistota. (Věděla jsem totiž, že nechci, aby někteří vyhráli. Třeba Alex. Nebo Lindsay. Nebo Sam. Ech. :))
Úvodní song s celou grupou byl opravdu příjemně "glee-ácký", ale nebylo vítězů, neb už šlo prostě o všechno. Všichni se snažili, všichni je furt hodnotili a komentovali. Raise Your Glass na heliportu nad L.A. a pak už šlo do tuhýho. Volba songů byla tentokrát na samotných soutěžících. A bylo to poznat. Závěrečná vystoupení byla tentokrát hodně povedená, přišlo mi, že do toho dali opravdu hodně. Líbila se mi muzikálová Lindsay - opravdu asi nejlepší její vystoupení za celou soutěž. Moc se mi líbil pohodový a příjemně odvázaný Damien. Překvapivě hodně se mi líbil i "temný" Samuel s jeho jednoduchou kytarovou unplugged Jolene. Jen ten Alex je na mě prostě moc. Převlekem i zpěvem. Následovalo deset minut natahovaného rozhodování, aby to nakonec skončilo normální plichtou. Vlastně vyhráli všichni. Byť Sam s Damienem ještě o malinko víc.
Ale tak proč ne, marketingový tah to byl povedený, všichni měli radost... Good for them. A sbohem, TGP, počítám, že season 2 na sebe nedá dlouho čekat...

P.S. Mimochodem, team Dameron a Camien. Jejich bromance je hodně cute. :P :D

Žádné komentáře:

Okomentovat