28. 9. 2011

NEW GIRL

Původně po mně chtěla Pho, abych se na to podívala, že chce slyšet zhodnocení od někoho, kdo neviděl promo. Problém je, že já se na to promo nakonec koukla, abych viděla, co mě čeká, takže sorry, taky zkreslená optika (a ano, první díl bylo opravdu zbytečně natažený (výborně nastříhaný) promo, smutné :D)... O:-)
Tak tedy... Jess, poněkud praštěná učitelka, se nastěhuje do bytu ke třem chlapům, protože ji její přítel podvedl. Chlapi pochopitelně každej jinej (drsňák, citlivka a frajírek). Zábava pochází, jak se dá snadno vytušit, z jejich společného soužití. A ne že by to bylo vyloženě špatný, ale momentálně mám přeseriálováno, tak snad jedině až se mi uvolní sledovací kapacita. Zkusila jsem dokonce ještě i druhý díl, ale na stálici to prostě nevypadá. Sorry, Jess. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat