7. 10. 2011

COMMUNITY - season 2

Tak jsem konečně dohnala resty s Community a dokoukala (respektive skoukla) celou druhou sérii. Mimochodem, 24 dílů asi za tři dny, jeslti správně počítám... (Uf!)
Dojmy lehce rozporuplné, ale spíš dobré než špatné. Což je dobře. Žeru ty parafrázovácí tématické díly - mezi mé oblíbené patřil třeba ten astronautický (4 - Basic Rocket Science) nebo LOTRovský (14 - Advanced Dungens & Dragons), pak tu byl HIMYM díl (19 - Critical Film Studies) s geniálním Abedem, byli tu i tajní agenti, nemocniční díl, animovaný díl, zkrátka kde co. A záleží na vztahu a znalostem parafrézovaného, pochopitelně. Takže počítám, že spousta popkulturních narážek mi může jednoduše unikat.
Jednotlivosti podle mého fungují dobře, spíš mám dojem, že seriál lehce skřípe jako celek. Propojení všeho společnou dějovou linií lehce kulhá, zvlášť když onou hlavní zápletkou je vyhoštění jednoho člena ze skupiny. Nějak mi to prostě nesedělo a pochopitelně se to nejvíc projevilo v posledních dílech. Ale jinak Abedovy seriálové znalosti, Jeffovy proslovy, všechny ty správně trhlé postavy to pořád drží. Jen bych je prostě tolik nenutila do hrotících situací. Čili jako pořád dobrý, ale jsem pro návrat ke kořenům. Školní zážitky jsou fajn. Nemusí to mít nádstavbu. ;)

Nejoblíbenější postavy: Abed, Jeff
Nejoblíbenější díl: 8 - Cooperative Caligraphy - úžasně vymazlený minimalistický díl, který kompletně proběhne v jediné místnosti a přitom rozhodně nenudí

Žádné komentáře:

Okomentovat