6. 10. 2011

GLEE 03x03 - Asian F


Ano, přátelé, jedeme dál. Po Quinn & Puckovi (Beth), Kurtovi & Rachel (NYADA) jsou na řadě další postavy. Tentokrát se to točilo kolem Mercedes a (hlavně) Mika. Mercedesí lajna mi moc nesedla - ač teda nutno uznat, že tentokrát zpívala fakt skvěle - ale jinak mi to přišlo kapánek přetažený. Ne že by mi k ní nesedělo to sebevědomí, to klidně, ale ne ty hvězdný móresy...
Lehce mimo mi přišla i zápletka ohledně Emminých rodičů vyznávajících jedině rusovlasý gen, ale vykoupil to ten ehm, "ukníkanej song", který díky tomu kontextu působil naprosto adekvátně.
Pravou hvězdou dílu byl ovšem Mike Chang. Že tančí božsky, to všichni víme, ale ten Cool song mu seděl naprosto dokonale. Takže si k Mikovi můžeme připsat i to, že umí kromě tancování i zpívat, (hodně) dobře vypadá a navíc to i skvěle zahrál. Včetně dojímacích scén...
Aaaa, a málem bych zapomněla na další hitovku, kterou nemůžu už druhej den dostat z hlavy. Who run the world? Girls! Ta písnička mi na první (a i další) poslech přišla příšerná, ale kupodivu mi dokonale sedí jako hudební číslo celkově. Heather Morris je prostě génius, umí prodat cokoliv.
Takže celkově jeden z těch lepších dílů (ano, i přesto, že Blaine nic nezpíval :D). A začínám se na to jejich West Side Story těšit, casting proběhl přesně podle mých představ. ;)

WTF moment: Hned na začátku - Santana zpátky v ND?!? Jak? Proč?? Fakt jen tak??? Si děláte srandu, ne?!

Žádné komentáře:

Okomentovat