8. 10. 2011

HIMYM 07x04 - The Stinson Missile Crisis

Tak za 1) nemám ráda Robin, a to ani když má na sobě halenku dokonalé barvy :D. Za 2) nemám ráda díly o ničem. Victorie posledně aspoň lehce děj někam posouvala směrem k nalezené matce, ale tohle byla prachsprostá vata.
Robin kradla Barneyho. Barney rušil všechny své dlouhodobé balící strategie. Lilly si chtěla dopřávat. Ted jí to zakazoval (team baby). Marshall chvíli taky. Ted a Marshall spolu navštívili předporodní kurz (your womb is a temple). Atd.
No a nakonec to všechno dobře dopadlo (it all ties together, I swear).
Celková známka: 3-

5 komentářů:

  1. 1) mám ráda Robin
    2) Your womb is a temple mě bavilo
    3) cítím se odstrčeně, když nemůžu komentovat OUAT, Community a Glee zápisky (aspoň že u 2BG jsem viděla pilot)
    4) prokrastinuju nad tvým blogem už půl rána
    5) dál do minulosti už nepůjdu, tohle by nešlo :D ale přemýšlím, jak nejlíp držet krok, protože čtečky mám dvě, ale používám je stylem "jednou za týden až za měsíc to otevřu", takže taky nepoužitelně...

    OdpovědětVymazat
  2. @Quanti - ad 5: Mně pomáhá mít na svým (ehm) hlavním blogu nastrkaný ten seznam blogů (vpravo *blogs*) pro mě zajímavých lidí, kde ti vyskakují poslední příspěvky. První věc, co dělám, je že kontroluju Plurk a pak nový odkazy. Doporučuju... :P

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna to zkoumám ;) a to se ti generuje z blogů, co máš ve sledovaných?

    OdpovědětVymazat
  4. jo, přesně... ale můžeš si tam i dát jen vybraný ze sledovaných nebo přidat někoho úplně jinýho... Chytrá věc. (V Designu > Přidat miniaplikaci > Oblíbené příspěvky, tuším... :))

    OdpovědětVymazat
  5. dííky! :* doma to pošteluju :)

    OdpovědětVymazat