1. 8. 2011

The Glee Project 01x07 - Sexuality

Ach jo, já se tak těšila, jak tenhle díl pěkně zdrbnu... Ale s tím Cameronovým slzavým závěrem - prostě se to nedá. Člověka to skoro až dojalo.
No, ale začnu pěkně od začátku. Popravdě, na úvodní Like a Virgin jsem se bála podívat. A ano, bylo to tak děsivý, jak jsem si představovala. Až jsem málem litovala soudce (Puck a Laureen), že musí někoho vybrat (téměř třicetiletej Puck vychvalující uslintaný teenagery :D). Vyhrál Samuel. Za to, že to umí i na kluky. :D A hromadně se jali prznit Teenage Dream, bleh! Po dvojicích. Samuel a Alexem v garáži. Cameron s Hannah v kuchyni. Damien s (roztleskávačkou) Lindsay na posteli. Na posledně jmenovanou (jsem měla a pořád) mám dost pifku, je to vyloženě takový prototyp totální bitch. Udělala by cokoliv jen aby uspěla. Každopádně z výsledného videa jsem měla pocit, že jim to v těch dvojicích nějak vůbec nefunguje, něco působilo snad až odpudivě (ach, kdepak jen zůstal slavík Blaine??).
Pak páni producenti tu kupu nepěknosti roztřídili na zrno a plevy. Opět stará známá jména - Alex, Damien a Cameron. Alex zpíval překvapive civilně a snad poprvé se mi trochu i líbil (což bude asi tím, že nebyl (snažil se nebýt) afektovanost sama). Damien zpíval irskou baladu, taky dost civilně, ale na rozdíl od Alexe Ryan tentokrát moc nejásal a setřel ho ještě na jevišti. A třetí Cameron s příjemným Blackbirdem (bez narážek). A pak to začalo. Před Ryanem si stál za svým, že nebude nikoho líbat jen kvůli showbusinessu, a řekl, že to není pro něj. Pak mu to řekl znovu v šatně, tentokrát na přímou otázku. No, Ryanovi se to asi moc nelíbilo - začal tvrdit, jak byl skvělej a že to klidně mohl vyhrát, že by se do seriálu skvěle hodil - ale měl smůlu, Cameron to měl evidentně rozmyšlený. Damien, který měl vypadnout, byl tedy zachráněn a dobrovolně odešel Cameron. Dojemné. Velmi dojemné...

Vzdejmež tedy naposled poctu Cameronu Mitchellovi:

Žádné komentáře:

Okomentovat