8. 8. 2011

Suits 01x07 - Play The Man

Ačkoliv jsem se původně chtěla dalšímu seriálu zarytě bránit, Phoe dovede tak neskutečně dobře kombinovat navnadění ("je to ten nejlepší seriál"), nátlak ("dávám ti 5 dní") a pocit viny (dobře, tak ten jsem si přidala sama), že jsem se prostě neubránila. Navíc o posledních dílech píše tak, že nešlo jinak... Samozřejmě jsem nemohla začít (jako každý normální seriálovec) od začátku (to by přece bylo příliš zavazující), ale začala jsem pěkně tou u ní aktuálně recenzovanou sedmičkou.
Právnické prostředí - plus. Chytlavé už od dob Ally McBeal (ty obleky :P). Postavy - plus. Mike, Rachel, Harvey, Scottie - je jich hodně, ale i při koukání "od prostředka" se v nich člověk neztrácel. Zápletka - plus. Jako obvykle kombinování dvou dějových linií, ovšem obě inteligentní a někam směřující. Kdepak máme nějaké ty zápory?? Tak aspoň jeden - délka. Mám radši 20 minutovky, bývají svižnější, ale tak budiž, no, to se ještě dá skousnout.
Závěrečné dojmy: Fandím Mikeovi. Fandím Harveymu. A co je nejhorší, asi jsem zase sedla na lep. Ach jo. Tak kde je ten další díl?

Žádné komentáře:

Okomentovat