14. 2. 2012

HIMYM 07x16 - The Drunk Train

Tak takhle mizernej se mi už dlouho žádnej díl nezdál...
Ne, nebylo by to bývalo úplně blbý, kdyby aspoň jeden ze scénáristů používal mozek. Popřít charakter jednoho z hlavních hrdinů (Robin vs. svatba) a vydat se s příběhem evidentně slepou uličkou (Robin & Ted), to je prostě vysloveně špatný. Zvlášť když už od prvního dílu víme, že Robin hledanou matkou 100% není. Takhle nás tahat za fusekli, to je fuj! A to jsem ani nezmínila to, že se Barney "zakoukal" do jakýkoliv-kontakt-odmítajícího blonďatého stvoření - to by se ještě snad i dalo pochopit a jsem ochotná to oko přivřít, no.
Ale byla tu i jistá pozitiva. Mně osobně vyhovuje, že z příběhu zmizí (aspoň tedy doufám) Kevin. Neseděl mi tam. A vcelku kladně bych ohodnotila i onu tabulovou parodii na vědátorský TBBT - aspoň snaha o vtipnost tu byla, tak jako dejme tomu.
Ale jinak, přátelé, jinak to bylo slabý. Takhle by to tedy nešlo. Obzvlášť ten konec. To by vám mohly řady diváků krutě prořídnout, bacha na to...

2 komentáře:

  1. Mně se ještě docela líbily fórky "top ten things said on wedding night", ale jinak, kde to můžu podepsat? Všechno zoufalý, v podstatě každá naznačená linie useknutá, zbytečná, příšerná.

    OdpovědětVymazat
  2. @quanti: Ok, jo, máš pravdu, "wedding night" fóry byly fakt dobrý, ty jsem nějak pozapomněla zmínit. Ale jinak... (no-no)

    OdpovědětVymazat