3. 2. 2012

TBBT 05x15 - The Friendship Contraction

Mě tenhle díl dost nadchnul - přece jen mě Leonard tím věčným pasivním posluhováním Sheldonovi trošinku štval - a o to víc mě pak překvapily vcelku negativní reakce anglofonního publika. Ale mě to teda bavilo. To, že si Sheldon konečně aspoň trochu uvědomil, že není všechno samozřejmý. Ani přátelská výpomoc. A navíc mi přišlo, že to bylo podáno vcelku i vtipně. Včetně úvodního cvičného cvičení.
Druhá linie - Howard (opravdu se chystající do vesmíru - WTF? O RLY?) toužící po drsňácké austronautí přezdívce, kterýžto plán mu jako obvykle naruší jeho matka - už byla o poznání slabší a bohužel naprosto, ale naprosto předvídatelná.
Ale i tak mě dnešní TBBT rozhodně nezklamalo... :)

1 komentář:

  1. copak předvídatelné to bylo, ale stejně to neurazilo. A u spolubydleneckého "sup" jsem se řezala smíchy, protože stejně nás zdraví kolega Štěpán ;)

    OdpovědětVymazat